skolan, och så är man på dåligt humör. ;D

Idag är ingen bra dag känner jag! började med att det var soligt och skönt väder. :D men sedan så när man e i skolan , så är jag på mitt skojhumör och allt är på topp, men så ropaade jag på min lärare så att hon skulle komma i tid, ropade på skoj alltså, men hon bara .., Johanna varfär skriker du för ? det e andra I SKOLAN ( AAAH typ 3 jobbiga 1:or) ingen annan, men så palla vara arg för det lilla, hon vet att jag e sån .., och det vet alla, :D men men om hon inte är på humör för skoj ska jag fan jävlas hela dagen och bara vara sur och jävlig tillbaka :D HAHAHAHAHAHAH.., HÄMD :D


Jaja palla vara sur, men jag e det bara på lådsas, och det e jag jävligt bra på..,


P.s det var jävligt kul när jag kom in i klassrummet sur som ett bii :D

Malin och sarah bara vilket jävla humör hon har.., men som malin och sarah redan vet så har jag en fruktansvärt liten stubin, det e knapt så den existerar :D HAHAHAHAHAH  ska bli kul att se alla miner  när jag e mitt "agra jag" :D hahahaa
 
SLÄNG ER I VÄGGEN..,
HAHAHAHAHA xD
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0