Halloj!

förlåt mig, kan jag bara säga :D !
Jag har inte bloggat ett skit på flera veckor, men har haft fulli upp med skolan ;S känner lite smått panik, ligger efter i så mycket, vet inte hur många prov jag har denna veckan men tror att jag ska hinna med 3 prov imorgon, jag ska i allafall få tjötat mig till att göra det, har matte prov och två prov i samhäll, massmedia, sveriges politik, ;P
SÅ NU JÄVLAR :D hahahahahaha

Hoppas ni har haft en underbar helg, jag har haft en jätte trevlig helg, i fredags var jag med Sandra:D hade det skitkul, vi skulle kolla på film ( the hills have eyes 2) hatar skräck kollade ungefär 2 minuter sammanlagt :D HAHAHAH, skulle dricka lite vin bara.
MEN, det var så tråkigt så vi spelade "drickar spelet"- som jag bannemej kalar det! i allafall det går ut på att man har var sitt tomt glas och ett glas i mittan av våra tomma glas ( så 3 glas på raken), och så tar man något som man kan kasta i dessa glasen , vi tog makaroner, :D och om man träffar i  " mitt glas" så får jag dricka, och likadan med sandras glas, men om man träffar i mitten glaset så får alla dricka :D 1 klunk vid varje träff, och det räcker säger jag bara. xD
Men sen så tog vi några shottar oxå :D hihihihihi.., blev alkoliserad i allafall :D
sedan så gick vi till grön och spelade (elaka versionen av Sanning och Konsekvens) :D eller ja jag spelade lite senare när lite folk hade gått :D så gick jag och Sandra hem till henne igen, och la oss i sofforna för att kolla lite film, tog oss 2 mackor var och ett glas mjölk :D var hungrig som bara den , så det var gött att få ta ett bett i mackorna:D HAHAHA
så tog vi våra kuddar och täcken, och la oss i sofforna och kollade på "The Holiday" :D var mysigt, var trött som en idiot och somnade som bara den, hann la se typ 25 minuter på filmen :D

och lördag
Var vi hemma hos Madde Padde, och grillade, så jäkla gött väder, sol och inte ett moln, kunde inte bli bättre grillväder;P
Åkte senare på kvällen till västerlanda och festade lite :P tyvärr blev det bråk på slutet så dom stängde ner, ;(
så skulle vi försöka att komma hem, HAHAHA det var inte lätt kan jag säga ;P dom som skulle hem var, Jag, Paulina, Madde, Tommie, Peo, Rikard Dantanus, Grön, så bubach var snäll som kom och hämtade oss :P

och söndag var bara lugn, åkte till IKEA med mamma pappa och paulina :D jätte mysigt <3

Yeah yeah time for sleep ;)
take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0