Bonjour ;)

japp japp , jag vet skriver inte mycket men har fan inte tid alls, jag jobbar och pluggar för att jag ligger efter som fan i skolan, :S men jag tar ikapp, som bara den (hoppas jag) ;)
hoppas ni har haft en underbar helg! jag har haft en bra och lungn helg, jobbade igår, från 16.00- 22.00,
medans jag jobbade så var resten av familjen på kalas för att fira Peo ( Peo är min storasysters sambo) :D men jag kom dit och var med en stund, skulle gått hem till dom, det var mörk och mamma och pappa skulle komma och möta mig :D men så ringde mamma och sa att Nattis kunde hämta mig (så jag slapp gå i det mörka) ubergulligt Nattis tack så jätte mycket :D, dom hade nog haft kul på kalaset, alla var lite alkoliserade :D men det e bara mysigt, dom e så avslappnade då, som e även jävligt roliga, men sen blev det senare :D, så det var dax för mig, mamma och pappa att gå hem. satte oss och kollade lite på tv, men somnade nog lika fort, jag sov nog vädigt gott, för jag vaknade på soffan imorse :D HAHAHAHAH

Nääe nu skall jag kolla film :D
puss på er .., take care xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0