Är hos Malin igen<3

Sitter och kollar på - hjälp jag är med i en japansk tv-show :D så jävla roligt xD HAHAHAHAHAHAHA
Hoppas ni har haft en bra dag?! för det har jag haft.., bara helt slut efter jobbet,
Sitter och skriver lite här nu :P  har inget annat för mig,,. kommer inte på något annat att skriva heller! :P

Så otroligt skönt att det e fredag imorgon ;) helt lycklig i hela kroppen, betyder att det e helg snart, och såg på vädret att det skulle vara jättefint väder i helgen :P så det e topp nu :D Ska vara med Ida och Sanna i helgen och kolla på melodifestivalen :D

Sitter och lyssnar på "Listen med Beyoncé" så jävla bra <3

Nää nu ska jag vara social mot Malin:D

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh det kommer bli myspys :D

2009-05-15 @ 11:18:51
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0