long time ago!

idag skriver jag äntligen i bloggen 4 veckor sen :D
Jag har jobbat som en dåre :D klirr i kassan :P det har hänt ganska mycket roliga saker! mina kompisar madde, malin nilsson och sandra har fyllt myndig (18) :D:D:D:D mina stora tjejor <3  och marika har fyllt 20<3och sen har jag tagit hål i tungan, har köpt ny mobil, och ska förhoppningsvis köpa en tv (40 tums) iiiiiiiiiih hoppas jag  :D  och sen så ska jag även tatuera mig igen när ekonomin tillåter :D <3 jag har fått min medicindeligation oxå, fick det i måndags ;)
jaa det var de jag kom ihåg :D

Nu ska jag kolla på lite tv-apparater<3 hihihihiihiihihh xD

ha de nu så jätte bra <3 tror jag skriver imorgon ;K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0