loved it <3

Min födelsedag var den bästa födelsedagen jag någonsin haft! kommer aldrig att glömma den ! ;D
Först så kom alla godingar (mina tjejor) :D skriver vad jag fick lite längre ner ;)
så fick alla en välkoms drink! gör god!
sen drog vi i gång spelet " Jag har aldrig" det var jätte kul..,
efter en stund med lite alkohol i kroppen .., så får jag och paulina var sin ögonbindel och handklovar, jag var 100% säker på att det var en manlig stippa :D HAHAHAHAHAHAH  så jävla kul alltså.., och så börjar någon tjej säga.., han ser lite varm ut - vill ni att han ska ta av sig alla kläder! då börjar jag bli lite stressad, och jag får en lite kännsla av panik.., och så får vi känna på något skinnit och lite kylit ( första tanken var ju att jag kände på en snopp) och så säger någon ., ni måste känna lite till innan han blir slak ! :S hahahah.., sen så fick vi ta av våra ögonbindlar! och så var det bara två tjejer med var sin dildo! OCH DÅ VISADE DET SIG ATT DET VAR ETT SEX PARTY :D sååå jävla kul! jag köpte lite granna :D :P men det e en hemlis! :P

sen så hade jag brara en underbar kväll!

tack så hemskt mycket mina älsklingar<3<3<3<3

Mina presenter :P

Av Ida och Sanna
fick jag en lite påse med ett nagellack, ögonskugga, parfym, och en ögonbindel (som man har när man sover), och en sminkväska! så tack så jätte mycket <3

Av Malin och Lizelotte fick jag ett nagellack, löppglans, ansiktsmask, showergel, shower scrubb, body lotion och jag älskar det med tack så jätte mycket, får ju inte glömma att sandra var där med , men stackarn fick reda på att komma hit kl halv fya eller nått :D hahahaha puss på dig <3

Av Maliin, Madde, Lalle fick jag en vinare ( Vitt vin, som heter Black Tower) och en fin tårta! vinet var så jävla gott,, det vet la ni som såg det ! hahahah tog slut fort ;P

Av Rebecka fick jag två smycken till min läpp piersing :D göra bra <3 tack så hemskt mycket Rebecka du e en pärla ;)

Älskar mina presenter :D jag älskar er brudar tack tack tack :D

Puss puss på er <3

P.s  lägger in bilder på min, Ida kusin, och Paulina, och förhoppningsvis bilder på kvällen !  tog inga kort själv utan det gjorde mina brudar <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0