Jaha, jaha, jaha. :D

Jahaaa, undertiden jag inte har bloggat har det hänt lite grejer :D
- Det går bättre för mig i skolan :D känns jätte bra.
- Jag har fått börja JOBBA :D:D:D:D:D jobbade lördag och söndag förra veckan :P gör stolt,
- och just denna stund skulle jag varit i stockholm på utbildning, med herman min lärare och en kille i skolan ..,
- jag har pluggat för ett prov imorgon ;P
- På torsdag ska jag till en mässa (som handlar om hjälpmedel inom sjukvården) med min handledare på min praktik.
- Och igår så var jag på makeup party (Mary Kay) hos min stora syster, och jag pratade med hon som var försäljaren, och jag ska gå en utbildning(nästa måndagför att bli försäljare inom Mary Kay :D

Snart skall jag åka till Malin, måste plugga lite :D hihihihihih

okey take care <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh så glad för din skull gumman :)

2009-04-22 @ 16:58:37
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0