20090412 ;)

Vilket väder vi har haft på de senaste dagarna :) helt underbart,
MEN jag är tvungen att sitta inne med mina ömvårdnadsläxor ;(

Har inte så mycket fantasi idag som ni säkert märker :P men igår var det jävligt kul i allafall :D vi satt och bara prata och drack, lyssnade på musik, sen åkte mina pärlor , Maliin, Lalle, Madde hem just det Jonas åkte hem oxå, innan så det var bara Jag, Paulina, Viktor, Markus, Simon, jonas kvar så vi satte oss i Markus rum, för det blev lite kallt där ute, :D men det var lite mysigt :D
och imorgon skall jag till trollhättan där kusin ida bor. vet inte vad vi ska göra, det vi är bäst på antar jag som är dricka cappo och tjöta lite, :D självklart ska vi greja med datorn oxå, lyssna på lite musik.., och bara ta ett chill pill som kusin ida brukar säga :D AHAHAHAHAH

NÄÄÄE nu e det dax att fortsätta med omvårdnadsuppgifterna :P


pusspuss
Take Care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0